Informacja RODO

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:

  1. Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Grójcu Józefa Piłsudskiego 5905-600 Grójec tel./fax: (48) 664 71 91 e-mail: pinbgrojec@onet.eu
  2. W Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Grójcu został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem korespondencyjnym administratora oraz pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl 
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań wynikających z:
  • 6 ust. 1 lit. c RODO w wyniku obowiązków prawnych ciążących na administratorze wynikających z realizacji między innymi przepisów: ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
  • ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
  • 6 ust. 1 lit. f RODO jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,
  • W zakresie szerszym niż wynikającym z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na podstawie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych.
  1. Dane osobowe nie są udostępniane innym odbiorcom z wyłączeniem podmiotów do tego uprawnionych takich jak:
  • organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania danych osobowych,
  • podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  1. Dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, przetwarzane i przechowywane będą przez okres wskazany w przepisach szczególnych w tym przepisów archiwalnych.
  2. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do:
  • dostępu do treści swoich danych
  • prawo ich sprostowania
  • prawo do ograniczenia przetwarzania
  • prawo do usunięcia
  • prawo wniesienia sprzeciwu
  • prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie, o ile podstawą ich przetwarzania była zgoda
  • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  1. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG),
  2. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne na podstawie przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
  3. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które opierają się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu,
Przejdź do treści
Polityka prywatności

Od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji (nazwa RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Nasza firma jako Państwa Administrator Danych Osobowych informuje, że:

1. Pani/Pana dane będziemy przetwarzali na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i pkt b) oraz zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

2. Pani/Pana dane będziemy przetwarzali w celu świadczenia przez nas usług tj.: przygotowania wyceny na potrzeby realizacji usługi oraz realizacji usługi, również w celu wykonania marketingu posprzedażnego.

3. Pani/Pana dane osobowe będziemy przechowywali przez czas obowiązywania umowy/współpracy, a także po jej zakończeniu w celach:
– dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
– wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
– statystycznych i archiwizacyjnych,
– maksymalnie przez okres 5 lat od czasu zakończenia współpracy.

4. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, ale niezbędne do świadczenia usług przez firmę P.P.H.U STROPEX Zdzisław Janus.

5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.

6. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego GIODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (adres: Generalny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

8. Pani/Pana danych nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

9. Wszelkie zgłoszenia oraz zapytania dotyczące Pani/Pan danych osobowych prosimy kierować na nasz adres e-mail dostępny w zakładce Kontakt.